środa, 2 stycznia 2013

Porządki

Nowy Rok rozpoczął się bardzo romantycznie: pyszna kawka, ciasto drożdżowe domowego wypieku i ...remanent :)
Przy okazji sporządzania tego, jakże interesującego dokumentu, pomyślałam sobie, że wypadałoby by przemyśleć co zmienić w tym roku... nie koniecznie w formie sztywnych postanowień, których potem nie uda się dotrzymać. Potraktuję to raczej jako coś co chciałabym osiągnąć, zobaczyć, zrobić..
Pierwsze co przychodzi mi do głowy to radość jaką chciałabym znów poczuć, kiedy przy pomocy tak prostego medium jak ołówek, piórko i papier, powstaje obraz -rysunek. Będąc realistką, nie śmiem przypuszczać, że uda mi się uruchomić warsztat malarski... ale kto wie...

Kolejne, przemyślane postanowienia wkrótce, a tymczasem może ktoś zgadnie co to za piękne miasto na moim obrazku? (olej 80x60cm).

6 komentarzy:

Marzena pisze...

ekhmmm czy zostałam uwzględniona w postanowieniach noworocznych ??tak się pytam ;o)

incognito pisze...

Sandomierz?

Detelina48 pisze...

Warszawa?Eeee....chyba za proste. A przy okazji:bardzo mi się podoba ten obraz.

Meduska pisze...

Tak Marzeno i to jeszcze w styczniu :)

incognito pisze...

oczywiście ... Zamość :)

Meduska pisze...

No jasne, że Zamość :) Gratulacje ;)