środa, 28 listopada 2012

Konkurs

Mam przyjemność ogłosić 3 konkurs z cyklu: Oddam kolce w dobre...uszy ;)
Tym razem do wygrania kolczyki z kolekcji malarskiej wykonane w srebrze i emaliowanej miedzi.
Energetyczne, wesołe i na czasie.
Konkurs trwa  jednocześnie na Facebooku i na blogu, wzięcie udziału na obu portalach podwaja szansę wygranej.
Zasady udziału:
1. Należy polubić MedusaArt na Facebooku lub dodać blog meduska-design.blogspot.com do obserwowanych.
2. Należy pozostawić komentarz.
3. Należy umieścić inforamcję o zabawie na swoim blogu lub udostępnić post na Facebooku.

Losowanie kolczyków 13 grudnia. Będzie można wybrać formę i kolor!
ZAPRASZAM!



28 komentarzy:

mada pisze...

właśnie spełniłam 3 warunki i ...moje uszy czekają na przyjęcie kolczyków:))

Marzena pisze...

Z moich doświadczeń wynika,że początkowe numery mają małe szanse na wygraną,ale zapisuję się.W obserwowanych też jestem ale konta na fb nie posiadam,więc info na blogu

BUBAart biżuteria autorska pisze...

Cudowne są :) Wszystkie bez wyjątku, wcale bym nie grymasiła :))) Pozdrawiam :)

Marzena pisze...

ja się pytam gdzie sprawiedliwość hę!?Ja nie mam bloga ani Fejsa i co!?A zaglądam regularnie,czasem komentuję,ba, czasem coś kupię :o)Jestem żywą reklamą!

Meduska pisze...

Marzenko, nie martw się, w Twoim przypadku wystarczy wpis :)

cukier.krzepi pisze...

kolczyki jak zwykle piękne! :) i jak tu nie wziąć udziału w takim konkursie... ;)

wieczka pisze...

obserwuje od dawna a zachwycam się jeszcze dłuzej ;)
oczywiście z chęcią wezmę udział w tej zabawie
pozdrawiam

Vivien pisze...

Wyglądają cudownie, a jeszcze cudowniej, gdybym mogła je założyć :)
Przy okazji zapraszam również do siebie na candy: http://roznosci-vivien.blogspot.com/2012/11/swiateczne-sodkosci.html
Pozdrawiam i obserwuję

Ania-w małym domku pisze...

zgłaszam się na candy:)kolczyki cudne i niepowtarzalne...
obserwuję i serdecznie pozdrawiam

KoralinaArt pisze...

są przecudne!
cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga dzięki tej zabawie ;)
oczywiście - zgłaszam się! :)

obserwuję jako KoralinaArt :)

incognito pisze...

Staję z nadzieją :0
Obserwuję od dawna, niestety nie mam konta na fb, wobec czego reklamuję na blogu :)

kry ma. art pisze...

Podwajam swoją możliwość dopisując się również i tu.

Pozdrawiam serdecznie :)

klamaja pisze...

Podziwiam od dawna, wiec zabraknąć mnie tu nie może :D a może i się poszczęści ;)Pozdrawiam ciepło w śniegowy dzień ;)... Twoja imienniczka ;)... Kinga
klamaja@tlen.pl

lapappilon pisze...

wooow! amazing! super!
...please enter my name....
I post in my sidebar
lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

Eduszka pisze...

Już polubiłam, zaobserwowałam i wkleiłam informację na blogu :)

Mariolka... pisze...

obserwuję i uciekam robić baner a późnej wrócę podziwiać resztę Twoich prac!

Pozdrawiam:)

bb26 pisze...

polubiłam, udostępniłam na facebooku i obserwuję bloga

pozdrawiam:)

myszolapka pisze...

Wszystkie warunki spełnione, niech otulą moje uszy swoim nieskazitelnym pięknem! myszolapka@op.pl :-)

Joanna K. pisze...

Warunki spełnione. Grzecznie ustawiam się w kolejce. Serdecznie zapraszam do mnie na świąteczne candy :)
http://jbf-bizuteria-joannakozaczek.blogspot.com/2012/12/swiateczne-candy.html

Katarzyna Michałowicz pisze...

Warunki spełnione tak tutaj, jak i na FB :)

Bo kolczyki Twoje są, naprawdę, inne od większości oferowanych na 'biżurynku' :]
Inne w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu tego słowa, rzecz jasna :)

Blog obserwuję jako: Katarzyna Michałowicz
Info o konkursie na moim profilu FB (bloga nie prowadzę): https://www.facebook.com/katarzyna.michalowicz

Ola pasjatworzenia pisze...

Z ogromn ą przyjemnością ustawiam ustawiam się w dłuuugim ogonku, bo kolczyki piękne:)
Ola:)

Justyna S pisze...

Polubiłam na fb, a bloga obserwuję od dawna, bo piękne rzeczy tu mozna zobaczyć. Pozdrawiam.

Ona pisze...

Obserwuję, a pewnie!
Ale sama już nie wiem, czy kwiaty szybciej zdobyły me serce, czy serducha właśnie - szaleństwo!
Banerek: triozrio.blogspot.com

raeszka pisze...

Cudne i oryginalne :).

Ja już wiem jakie bym chciała :).

Zapisuję się.

fraglesik pisze...

Zapisuję się:)
Dodałam baner obserwuję
i lubię na Fb jako Zuzanna K.

Poranna pisze...

nie mogę ich nie chcieć, więc skoro jeszcze można, to się zapisuję :o)

Annnka pisze...

Skoro konkurs przesunięty na poniedziałek, to może jeszcze się załapię ;)

Joanna i Pan Lew pisze...

Chciałabym zaprosić Cię do ogłoszenia swojego CANDY tutaj: http://kramikzcukierkami.blogspot.com/p/zgos-swoj-konkurs.html

Blog jest w fazie rozruchu, ale całkiem dobrze już działa.