sobota, 1 września 2012

Konik morski



Mojego pierwszego konika morskiego pewnie już zauważyłyście...
Dziś chciałabym pokazać go w całej okazałości. Do zrobienia wisiora z takim motywem przymierzałam się już bardzo długo, ale tylko w myślach :) Aż wreszcie powstał, jestem z niego bardzo zadowolona, pierwszy rysunek wzoru i od razu wiedziałam, że to jest to. Myślę, że w tym sezonie będzie więcej prac z realistycznymi postaciami, okres abstrakcji mam już za sobą.
Mam jeszcze jedno marzenie, chciałabym swoje grafiki fantasy przenieść na srebro, myślicie, że się uda?

8 komentarzy:

Marzena pisze...

Za każdym razem jestem zaskoczona pozytywnie Twoją pracą,tym razem również :)

Marzena pisze...

jejku ja kocham koniki morskie,Ty zawsze zaskakujesz formą !!

TuttiArt pisze...

No wreszcie to jest to co najbardziej u Ciebie lubię!

Małgoś 13 pisze...

Piękny konik

doro pisze...

Piękna, zrównoważona forma. Powoli i fantastyka też uzyska swój kontur w srebrze ;) Powodzenia!

Verha pisze...

Prześliczny! Wygląda jak żywy :)

UNIQUE JEWELRY pisze...

Świetny pomysł :)

Wiola J. Sutasz (soutache) pisze...

Piękny, cudo!! Jejku jak ja podziwiam Twoją pracę i umiejętności! też bym kiedyś chciała nauczyć się pracy z metalami :) pozdrawiam serdecznie!