niedziela, 12 lutego 2012

Candy - Srebrne Kolczyki Archaid



Kolekcja pod intrygującą nazwą "Archaid" odnosi sukcesy, z tej okazji postanowiłam zorganizować kolejne Candy. Kulminacja zabawy - czyli losowanie odbędzie się 8 marca. Myślę, że biżuteria będzie doskonałym prezentem w ten magiczny - archaiczny dzień ;).
Losować będę kolczyki z wybranymi przez zwycięzcę kamieniami (koralowce, akwamaryny,kwarce różowe, kwarce lodowe, piryty lub awenturyny). Kolczyki wykonane są w srebrze pr925, mają surowy styl, mocną oksydę, tworzą niesamowity duet z bryłami kamieni.

Zasady zabawy są następujące:

1. Należy umieścić informację o zabawie na swoim blogu lub stronie wykorzystując przygotowany przeze mnie baner.

2. Pozostawić wpis pod tym postem z adresem email lub jakimś innym kontaktem do siebie oraz dodać bloga do obserwowanych (nie posiadającym bloga wybaczam, wystarczy komentarz ;)).

2. Polubić MedusaArt na facebooku - jeśli posiadacie konto.

Życzę powodzenia w losowaniu.

53 komentarze:

Marzena pisze...

jestem anty face i blogowa ale ,ponieważ uwzględniono to ,to ZAPISUJę się!

Eva Maria Keiser pisze...

Elegant and modern works :)
Greetings,
-Eva Maria

izary pisze...

kiedys próbowałam bezskutecznie :) Moze teraz się uda :):)

ew pisze...

Piszę się! Podziwiam tę serię - jest rewelacyjna :)

cukier.krzepi pisze...

oh, to ja chcę też! :) cała kolekcja jest świetna, ale ta błękitna wersja w poprzednim poście po prostu mnie zauroczyła -kojarzy mi się z takimi mglistymi, górskimi krajobrazami :)
Mój blog jest całkiem świeży, ale obserwuję i linkuję (zresztą zapraszam!)

doro pisze...

Wspaniała kolekcja, wymarzona. Polubiłam i wstawiam banerek ;) Pozdrawiam!

Trilli pisze...

Ponieważ jestem wielką fanką Twojej biżuterii próbuję szczęścia!

Hania pisze...

Swietna kolekcja! Gratuluje:) Zapisuje sie co jest sprawa oczywista;)

incognito pisze...

Od jakiegoś czasu obserwuję Twój blog, a będąc pod wielkim urokiem dzieł, które tworzysz nie wyobrażam sobie nie skorzystać z szansy na wygraną :) emma34@onet.eu...niestety nie posiadam konta na fb, jeśli to mnie wyklucz z zabawy , to bardzo ubolewam...pozdrawiam :)

ROMA pisze...

Wyjątkowo udana kolekcja - wcale mnie nie dziwi, że cieszy się powodzeniem. Nie sposób przejść obojętnie - zapisuję się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
Obserwuję od jakiegoś czasu, konta na facebooku nie posiadam, a banerek na blogu zamieszczony.

wieczka pisze...

kolczyki rewelacyjne
face nie mam
baner na mojej stronie
http://wieczki3.blogspot.com/
pozdrawiam

GabArte pisze...

Niezwykle oryginalne.. Piekne są wszystkie po kolei:) Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce.

Monique pisze...

To ja też się zapiszę po te cuda :)

Cytherea Bijoux pisze...

Ha! Tym razem musi mi się udać ;))
mnie się marzą kolce z kwarcem lodowym...

agata.ism@gmail.com

pozdrawiam,
Ag.

Shenny pisze...

Kolekcję wielbię całym serduszkiem, obserwuję od dawna i mam nadzieję, że może się uda ;))
Pozdrawiam!

sendi pisze...

I ja się zapisze

koraliki moniki pisze...

z przyjemnością będę obserwowała twojego bloga - kocham srebrną biżuterię. dlatego też zapisuję się i pozdrawiam!
koraliki.moniki@gmail.com
koralikimoniki.blogspot.com

Ewa pisze...

Śliczna biżuteria ! Bardzo mi się podoba, więc staje w kolejce... :)

Douma pisze...

Kwarc lodowy wymarzony...
Ustawiam się w kolejce :)

Pilares pisze...

:)Archaiczny?... bardziej dla mnie nostalgiczno-zabawny... te goździki i tulipanki w zakładach pracy to wcale nie tak odległe czasy :P... ale cóż :D Jak coś przypadkiem wygram , to dopiero podejmę trudną decyzję w sprawie kamieni... http://pilaresatelier.blogspot.com/

Zuza pisze...

z przyjemnością się zgłoszę :)
na facebooku lubię od dawna :)

Mariolka pisze...

Jestem absolutną fanką Twojej biżuterii. Gratuluję kolekcji i serdecznie pozdrawiam.

Koraliki Beaty pisze...

ja koniecznie sie ustawiam w kolejce - kolorki dla mnie to albo blekity albo czerwienie :)

www.koralikibeaty.blogspot.com

pozdrawiam

Grazyna pisze...

Wow...Bardzo originalne.Staje w kolejce.Obserwuje i lubie na FB.
http://www.feltropazzie.blogspot.com/

olenta pisze...

zaraz zamieszczę baner na blogu. obserwuję i lubię na fb.
pozdrawiam.

Amarant.art pisze...

i ja staję w kolejce po te cudeńka :) kolekcja jest przepiękna! bardzo wyrazista i oryginalna:)
Pozdrawiam serdecznie
http://amarantart.blogspot.com/

franio pisze...

cudownie byłoby wygrać:D na fb już lubię, na blogu wstawiam banerek z boku ;)

Niwka pisze...

Przyłączam się do zabawy, od dawna podziwiam Twoje prace i obserwuję blog.

Informację na blogu już zamieściłam, jest w bocznym pasku: http://og-niwka.blogspot.com/

Mój mail: modzelewskiej[at]gmail.com
Polubiłam też już MedusaArt na Fb;-)

Beatrice pisze...

Zapisuje sie
mail beatalezajsk@o2.pl

maneruki pisze...

Lubię taką biżuterię. Bardzo. Dlatego zapisuję się z nadzieją na szczęście w losowaniu! Pozdrawiam!

akrim pisze...

Cudowne :-) Zapisuję się :)

Aneta pisze...

cudowności tworzysz staję w kolejce...

AgapeArt pisze...

śliczna ta biżuteria banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/
mail: anieszka1000@gmail.com

mada pisze...

takie kolczyki - w prostocie siła.
Staję w kolejce po te cuda.
Lubie na FB, dodaję u siebie i zapraszam do siebie:)
http://koloroweszkielka.blogspot.com/

Ruda S. pisze...

wszystkie warunki spełnione;)

zainspirowana pisze...

mam nadzieje, ze i dla mnie nie zabraknie tutaj miejsca...
kolczyki śliczne... więc nie mogę się oprzeć :)

mój mail: zainspirowana.katka@gmail.com

pozdrawiam!

Art by Laura pisze...

to i ja stanę w kolejce :) bo te kolczyki są bardzo orginalne! :)
juz dawno obserwuję... ;)

Dzieła Madame pisze...

chętnie się zapiszę do zabawy a kolczyki piękne i oryginalne:)
pozdrawiam

anna eM dizajn pisze...

Przycupnę w kolejce i ja:) Kolekcja jest bardzo ciekawa i wzdychałam już do niej jakiś czas temu...Może się poszczęści. Obserwatorem już jestem, niestety na fb jeszcze nie zagościłam, ale jeśli tam dotrę z pewnością będę o Tobie pamiętać.

jakot pisze...

Kolczyki są piękne. Może będą moje???

Gosia pisze...

Bardzo ciekawa kolekcja, chętnie staję w kolejce

http://pracowniagosi.blogspot.com/

Małgoś 13 pisze...

Dnia kobiet nie obchodzę, ale prezenciki uwielbiam. Ustawiam się w kolejce i liczę na przychylność losu. Zapraszam http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

Wiola pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Wiola pisze...

To i ja się ustawię w kolejce
wiolinka83@gmail.com

boniusia pisze...

akwamaryn jest moim idolem...
nietypowy wzór... bardzo interesujący... jak również inne prace... dlatego ciężko przejść obojętnie kiedy można wygrać takie fajne kolce... Pozdrawiam!

boniusia.blogspot.com

lapappilon pisze...

hello!
I want to play with you...please enter my name....

lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

moniśka pisze...

również się z chęcią zapiszę:) Pozdrawiam

raeszka pisze...

Kolczyki są cudne, chętnie bym któreś ponosiła :).

Zapisuję się :).

Wildflower pisze...

Śliczna biżuteria! Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)
Pozdrawiam :)
http://sunflowers-wildflower.blogspot.com

Prządka pisze...

Jejku!!!!!!!
Jakie piękne, jakie niebanalne...
Rozmarzyłam się:)
Dołączam do obserwatorów i serdecznie pozdrawiam stąd:
http://przedzalniarozmaitosci.blogspot.com/

Jolanta Błasiak-Wielgus "olfa" pisze...

Piękne proste formy
z chęcią zareklamuję na swoim blogu
pozdrawiam ze Świata Olfy

Trojanda pisze...

Ja także ustawiam się w kolejce :)
Zapraszam do mnie na solne rozdanie :)
Pozdrawiam
trojanda@o2.pl

Blue-Anna pisze...

Bardzo ciekawe te kolczyki. Miło by było coś tak oryginalnego podarować swoim uszom:) Pozdrawiam.