sobota, 18 lutego 2012

Comfo-beauty









Lubię nosić pierścionki, uważam, że to właśnie ten rodzaj biżuterii jest jej kwintesencją. Może się powtarzam, ale wyjątkowy pierścień nadaje wyjątkowości każdej dłoni, na której się znajduje. Kolekcja Comfo-beauty to pierścionki w lekko wiosennym klimacie wykonane z naciskiem na wygodę. Ich bazą są szerokie szyny (obrączki) z oprawionymi kamieniami. Pierścionki są otwarte, co umożliwia ich dokładne dopasowanie do palca.
Kamienie, które oprawiłam to: krzemień pasiasty, malachit, bursztyn i perła.

15 komentarzy:

Trilli pisze...

Absolutnie cudowne!

incognito pisze...

Wszystkie piękne, jedyne w swoim rodzaju, moje serce skradł pierścień z bursztynem :)

koraliki moniki pisze...

uwielbiam srebrną biżuterię a te pierścionki są po prostu cudowne, fantastyczne, piękne... brak mi słów.

Marzena pisze...

świetne są,ostatnio zmieniłaś formy , zrobiłaś lifting pierścionkom co zwiększyło ich atrakcyjność.Absolutny strzał w 10-tkę

Meduska pisze...

Dziękuję! Formy tych pierścionków są bardzo pracochłonne, ale godziny spędzone przy pracy nad nimi to sama przyjemność.

Marta Kępska pisze...

Świetne! i takie baaardzo Twoje.
Sporo się napracowałaś i nazawijałaś ;)

Kasia pisze...

u mnie numerem jeden jest klasyczna perła :)

olenta pisze...

oglądam i ... wzdycham.
taka ze mnie maniaczka biżuterii srebrnej. za dużo oglądać nie mogę, bo potem chora jestem.

doro pisze...

Absolutny czad!

doro pisze...

Zawsze kiedy wydaje mi się już, że mam "pieczęć nad zmysłami" i nie ulegnę pożądaniom palców to oznacza, że nie oglądałam jeszcze najnowszej kolekcji Meduski ;))))))

Meduska pisze...

Oj Dziewczyny, rozpieszczacie mnie swoimi komentarzami :) Ale miło :))

Paulina pisze...

Boskie :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://sklep-internetowy-paula.blogspot.com/

Paulina pisze...

Boskie :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://sklep-internetowy-paula.blogspot.com/

anna eM dizajn pisze...

Fantastyczne!!! Wszystkie do mnie "przemawiają", ale pierścień z perłą ma w sobie szczególną MOC :)

coscik pisze...

A ja nie lubie pierścionków i nigdy nie nosiłam, ale jak patrze na te Twoje to u la la, pewnie jak bym mogła dotknąc, to juz bym nie wypuściła z rąk.
Strasznie przykuwaja uwagę, masz talent ;)