piątek, 2 września 2011

Reklama dźwignią handlu..

Kiedy moja babcia zaraz po II-ej wojnie otwierała swój sklep, na pewno nie śniła o tym, że kiedyś będzie można mieć galerię posługując się komputerem, w zasadzie nie wychodząc z domu.... Wiem, z opowiadań mamy, że babcia jeździła autobusem do kwitnącej przemysłem tekstylnym Łodzi i przywoziła kobiece cudeńka w tekturowych walizkach... Mam jedną z nich w swojej pracowni, myślę, że dzięki niej duch babci gdzieś krąży patrząc na to co tworzę. Wracając do tytułu postu, babcia zawsze powiadała, że reklama dźwignią handlu... że jak w poniedziałek facet zrobi zakupy jako pierwszy to cały tydzień będzie doskonały ;) i takie tam inne mądrości handlowe, o których może innym razem.
Myślę, że po długich wakacjach, testowaniu strony i zbieraniu sił do dalszej pracy nadszedł czas by zająć się reklamą. Na początek prośba do wszystkich, którzy darzą sympatią moją galerię, lub też nie... mam nadzieję, że takich jest mało :) by wyrazili swoją opinię tutaj:
Oceń stronę www.medusaart.pl

1 komentarz:

skarbynatury-galeria pisze...

Blog bardzo mi się podoba, aż zazdroszczę grafiki. Jest lekko, kobieco, artystycznie i bardzo przyjemnie.