wtorek, 12 lipca 2011

Kilka dni w plenerze



Moi internetowi podglądacze :) Bardzo Wam dziękuje za wszystkie komentarze, miło wiedzieć, że ktoś zagląda i wyraża swoje opinie. Mój blog po prostu ożył. Dlatego też po wakacjach pojawią się ciekawe (mam nadzieję) kolumny tematyczne. Postanowiłam podzielić się trochę wiedzą, odkryć tajniki mojej pracowni oraz pokazać odrobinę mojej innej twórczości.
Przez najbliższe 3 dni będę odcięta od internetu, gdyby ktoś miał coś pilnego to odpowiem w sobotę.
Pozdrawiam wszystkich wakacyjnie.

4 komentarze:

jacquesjewelry pisze...

Piękne zdjęcia! A co do Twojego pomysłu to jest SUPER sprawa!!!!!!!!!! Fajnie, że znalazł się ktoś, kto chce swoje doświadczenia i wiedzę przekazać innym!!!!!!!!!
Pozdrawiam

doro pisze...

Bardzo dobry pomysł z tymi tajnikami ;) zamieniam się w łakomy słuch ;)
obawiam się tylko, że umrę z żalu, że nie mogę wszystkiego ogarnąć i zgarnąć!

ystin pisze...

oh, tak, wiecej grafiki poprosimy!
Pierscień doszedł już- jest cuuuuudny! Jestem przeszczęśliwa!

rhodiana pisze...

Miłego odpoczynku :)